Лисичанського педагогічного коледжу
Луганського національного університету імені Тараса Шевченка

Новини

12.11.2013

12 листопада на базі ДНЗ «Світлячок» в рамках освітнього округу був проведений науково-практичний семінар на тему: «Проблема мовленнєвої агресії у педагогічній практиці». Метою заходу стало підвищення рівня психолого – педагогічної культури педагогів та студентів, розвиток нових цінностей на основі наявних знань і досвіду, формування світоглядних і діяльнісних основ особистісно-орієнтованої взаємодії з вихованцями, їхніми батьками, іншими учасниками освітнього процесу.

Учасниками семінару стали методист методичного центру м.Лисичанськ Петрова Н.А., викладачі загальної педагогіки і психології Заплаткіна Н.В., Хомич О.М., педагогічний колектив ДНЗ «Світлячок», студенти 4 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» заочної форми навчання.

Захід відкрила завідувач ДНЗ «Світлячок» Бражнікова Т.І. виступом на тему: «Вимоги до якості мовлення педагога дошкільного закладу». ЇЇ думку продовжила практичний психолог коледжу, викладач психології Хомич О.М.

Після теоретичного знайомства присутніх з проблемою, учасники семінару взяли участь у практичному занятті «Формування мовної культури педагога дошкільного закладу», яке провела викладач психології Заплаткіна Н.В. Під час заняття учасники мали змогу перевірити свій мовленнєвий запас слів за допомогою гри «Слова», позмагатися в називанні слів на запропоновану літеру в грі «Алфавіт», «Футболіст», зняти словесну агресію за допомогою скоромовок. Психолог ДНЗ «Світлячок» О.В. Кравченко запропонувала присутнім взяти участь у психологічному тренінгу «Види мовної агресії та шляхи її подолання», де учасники познайомилися з прийомами та способами подолання мовленнєвої агресії. Наприкінці семінару методист дошкільного закладу Лагдан Н.В. провела ділову гру «Формування техніки та технології педагогічного мовлення», де присутні мали змогу ознайомитися та промоделювати різні технології мовлення.

Отже, учасники семінару дійшли висновку, що для усунення мовленнєвої агресії, яка зустрічається у дітей, перш за все дорослим треба постійно слідкувати за власною мовою, вдосконалювати її, щоденно збагачувати її новими словами.

 

 
     
 
     
 
     
 

 

© ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2013-2016