Лисичанського педагогічного коледжу Луганського національного університету імені Тараса Шевченка |
Новини 20.01.2015 І етап Всеукраїнської студентської Олімпіади зі спеціальності «Дошкільна освіта» було проведено у педагогічному коледжі 20 січня 2015р. Алгоритм проведення Олімпіади реалізовано на підставі програми підготовки й проведення першого етапу. Для перевірки базових теоретичних знань студентів з курсу «Дошкільна педагогіка», Грушевською І.В. були складані тести (140 запитань). Для проведення ІІ і ІІІ турів викладачами розроблені схеми, за допомогою яких можливо перевірити інформативно-методичний об'єм знань, культуру мовлення, якісне виконання проектного завдання щодо розробки конспекту інтегрованого заняття в ДНЗ. До заходу були залучені студенти 4 курсу, які одержують освіту за ОКР «молодший спеціаліст». У повному складі була присутня група 4 - АД. Олімпіада розпочалася з привітального слова заступника директора з навчальної роботи Тарариви Л.Ю. та завідувача навчально-методичного кабінету коледжу Сергієнко Л. В. Протягом 3 академічних годин студенти виконували завдання Олімпіади, які складалися з трьох турів. В ході проведення Олімпіади постійно працювали члени журі (Тарарива Л.Ю., Сергієнко Л. В. Головою журі була Грушевська І.В. Інноваціями в організації та проведенні студентської Олімпіади можна вважати оновлений пакет завдань для студентів групи 4-АД. Студентам були надані схеми, які потребували визначення ключових понять теми та розкриття їх змісту, роботу з державним стандартом «Базовим компонентом дошкільної освіти». Матеріали для виконання ІІІ туру були спрямовані на розкриття технологічно-творчих можливостей студентів щодо розробки інтегрованого заняття для дітей дошкільного віку. Результати проведення 1 етапу Всеукраїнської студентської олімпіади свідчать про те, що більшу кількість балів (74 зі 100 можливих) отримала студентка групи 4-АД Цимбал Тетяна, відповідно 2 і 3 місце посіли: Корзнікова Тетяна (70) і Бушкова Валерія (69). Аналіз виконання конкурсних завдань показав, що найбільш складними завданнями для студентів групи було заповнення схеми дидактико-методичного змісту. Типовими для всіх студентів помилками слід вважати нелогічне поєднання міжінтеграційних завдань при складанні мети заняття та правильність їх відображення у ході конспекту заняття. Результати Олімпіади надали змогу проаналізувати у порівнянні рівень фахової теоретичної підготовки студентів з курсу дошкільної педагогіки. Більш високі показники відповідей на тести мають студенти групи 4-АД, а саме: Цимбал Тетяна, Корзнікова Тетяна та Бушкова Валерія. Переможці: 1 місце – Цимбал Тетяна 2 місце – Корзнікова Тетяна 3 місце – Бушкова Валерія
|
© ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2013-2016 |