Лисичанського педагогічного коледжу
Луганського національного університету імені Тараса Шевченка

Новини

14.04.2016

В рамках Днів науки-2016 які традиційно проходять у ВП «Лисичанський педагогічний коледж ЛНУ імені Тараса Шевченка» 14 квітня 2016 року  відбувся обласний  методичний мультидіалог «Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців в умовах сучасної освіти» з метою презентації діяльності циклової комісії загальної та дошкільної педагогіки і психології та ії лабораторій (лабораторії історії освіти і педагогіки, лабораторії початкової освіти, лабораторії фахової компетентності фахівців дошкільної освіти) за 2015-2016 навчальний рік.

До діалогу були залучені методист з питань дошкільної освіти кафедри педагогіки та психології Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Чумак Н. О., завідувач  ДНЗ «Світлячок» м Лисичанська Бражникова Т.І., вчителі початкових класів Лисичанської спеціалізованої школи №8, викладачі коледжу та студенти-випускники спеціальностей «Початкова освіта» та «Дошкільна освіта».

Лисичанський педагогічний коледж активно працює над проблемою входження в інформаційний освітній простір, що і зумовило вибір напряму діяльності викладачів ц/к та теми методичного мультидіалогу.

Голова циклової комісії в своєму виступі окреслила головні досягнення викладачів щодо реалізації засад медіа-освіти в фаховій підготовці спеціалістів у 2015-2016 н. р.: пройшли  тренінг  «Intel® Навчання для майбутнього» за версією 10, оволоділи уміннями роботи в програмі «Microsoft-360» та отримали відповідні сертифікати у щорічному професійному конкурсі «Вчитель-новатор»;  пройшли  тренінги за програмою «Е-Tutor», працюючи на перспективу оволодіння навичками дистанційної освіти; взяли участь у підготовці матеріалів на VІІ Міжнародну  виставку «Сучасні заклади освіти – 2016»; продовжували освоювати хмарні технології для роботі у блогосфері; створили нові електронні програми і посібники.

На засіданні була презентована офф-лайн доповідь Фєдотової Н. М., кандидата філологічних наук, доцента, завідувача кафедри журналістики та видавничої справи ЛНУ імені Тараса Шевченка про модерацію в освіті як одну з сучасних освітніх інновацій.

 
     
 
     
 
     
 
     
 

 

Звіти про діяльність наукових лабораторій початкової освіти, фахової компетентності фахівця дошкільної освіти були представлені сучасними хмарними технологіями та демонструвалися у онлайн-режимі. 

Так результати роботи лабораторії початкової освіти були висвітлені  у формі інноваційної віртуальної мозаїки, виконаної на порталі  Dashboard Genially. Складовими мозаїки стали пазли про головні події, проведені на базі лабораторії, досягнення з питань застосування медіа освіти в сучасній початковій школі, взаємодію з провідними навчальними закладами м. Лисичанська.

Важливе місце при підготовці фахівців педагогічних спеціальностей у ЛПК відводиться  дошкільній сфері. З метою удосконалення системи викладання дошкільної педагогіки та методик, популяризації  інноваційного досвіду в сфері дошкільної освіти з 2013 року діє лабораторія фахової компетентності педагога дошкільної освіти. В цьому навчальному році спеціалістами дошкілля був створений відеоролик про лабораторію та продемонстрований учасникам мультидіалогу.

В 2015-2016 н. р. завершив діяльність експериментальний майданчик  «Соціалізація дошкільника в умовах оновлення освітнього простору», робота якого велася на базі ДНЗ «Світлячок». Кінцевим результатом є створення програми соціально-особистісного розвитку дитини раннього та дошкільного віку «Обличчям до дитини», яка була презентована на засіданні.

В роботі методичного мультидіалогу активну участь взяли студенти, демонструючи свої пошуково-творчі  роботи та проекти. Студентка ІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» Степаненко О.  представила пошуково-дослідницьку роботу  «Веб-технології в роботі вчителя початкових класів». В своєму виступі вона проаналізувала сучасні програми Microsoft Office 365, Blubbr.tv, Loupe (колажі), Learning.Apps.org, Quiztet, OneNote, Booktrailler та показала розроблені нею приклади,які можливо використовувати в початковій школі при проведенні уроків та позакласних заходів. Студентка 3 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» Ткачук Н. познайомила з розробленим нею творчим електронним проектом   для вихователів, батьків та дітей старшого дошкільного віку «Дошкільнятам про Амазонку», який спрямований на реалізацію завдань екологічної освіти.

Одним з головних напрямків діяльності викладачів ц/к загальної педагогіки та психології є залучення студентів до вивчення та пропаганди української культури, традицій, звичаїв, формування у них якостей патріота, громадянина своєї країни, бо головною фігурою організації та здійснення національно-патріотичного виховання  виступає вчитель-вихователь, особливо дошкільної та початкової ланки. До уваги присутніх був наданий електронний посібник «Україна в нас єдина, бережи ії, дитино!», підготовлений студенткою 2 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» Попковською А. та презентований дайджест проекту «Духовно-патріотичне виховання автентичними засобами козацької педагогіки», розроблений Літовкою О.П.

Педагогічна наука не стоїть на одному місці. З'являються нові ідеї, технології, форми, методи, що приводить до виникнення і у нас нових методичних підходів. Віртуальний екскурс, виконаний за програмою слайдс, тому підтвердження. Учасники мультидіалогу в онлайн-версії мали змогу продивитися результати  роботи  методичного майданчика «Розвиток інформаційної субкультури старшого дошкільника засобами сучасного інформаційного середовища». 

Наприкінці мультидіалогу Ігнатуша А.Л., голова ц/к  загальної та дошкільної педагогіки і психології окреслила  головні перспективи на подальше:

  • продовження діяльності щодо модернізації  змісту, форм та методів освітньої діяльності засобами особистісно зорієнтованих, антропних, інформаційно-комунікаційних, хмарних, проектних технологій та інших сучасних технологій,
  • активне залучення до наповнення  репозитарію ЛПК;
  • вивчення та орієнтування на освітні тренди майбутнього (візуалізація, персоналізація, диверсифікація, гейміфікація, доступ до інформації, робота в команді),
  • продовження роботи по створенню нових проектів для збільшення інформаційного середовища педагогічного коледжу.

Гості методичного мультидіалогу у своїх виступах підкреслили значення спільної праці теоретиків та практиків щодо реалізації завдання підготовки сучасного фахівця засобами медіа-освіти.

Проекти, презентації діяльності лабораторій можна продивитися на сайті циклової комісії.

     
     
 
     
 
     
 
     
 

 

© ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2013-2016