Лисичанського педагогічного коледжу Луганського національного університету імені Тараса Шевченка |
Новини 12.12.2016 З метою удосконалення професійних навичок у майбутніх фахівців спеціальності «Дошкільна освіта» та сприяння формуванню в учасників заходу здатності до інноваційного типу професійної діяльності 12 грудня 2016 року творча група Лабораторії фахової компетентності педагога дошкільної освіти у складі викладачів Аль-Хамадані Н. Д., Матліної О. В., Сидоренко Н. М., організувала педагогічний лайфхакінг «Нетворкінг: навчання професії вихователя у майбутньому». Учасники заходу мали змогу познайомитися з актуальними професійними вимогами до фахової діяльності, визначити тенденції розвитку дошкільної освіти в Україні, вчилися налагоджувати професійні зв'язки (нетворкінг). Нетворкінг (англ. networking) — соціальна і професійна діяльність, спрямована на те, щоб за допомогою кола друзів і знайомих максимально швидко і ефективно вирішувати професійні завдання і питання (приклад: знаходити цікавий педагогічний досвід, пропагувати свої педагогічні ідеї). При цьому, в суті нетворкінгу лежить вибудовування довірчих і довгострокових професійних відносин з людьми і взаємодопомога. Рух нетворкінгу зародився з теорії шести рукостискань, яка стверджує, що кожна особа на цій планеті пов'язана з іншою максимум через шість рівнів зв'язків. Сьогодні нетворкінг здобуває все більшу популярність серед студентів та суспільно-активної молоді педагогічного профілю. У процесі обговорення студенти визначили необхідні зміни в системі освіти України та необхідні фахові навички педагога майбутнього. Такі технології у роботі з майбутніми фахівцям дошкілля допомагають сформувати креативного та ініціативного вихователя дошкільного навчального закладу.
Підготувала : Аль-Хамадані Н. Д. |
© ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2013-2016 |